Selecția de lucrări de artă publicitară și obiecte va cuprinde piese autentice din patru perioade de timp distincte: antebelic, interbelic, perioada comunistă și întoarcerea la capitalismul din perioada contemporană – conţinând atât printuri (afişe, ziare, reviste), cât şi obiecte reprezentative pentru designul industrial de produse de larg consum, în decoruri autentice de epocă.
Programul Made in RO deține și o componentă educativă pentru pasionații de arte vizuale, design, modă, publicitate, istoria media, personalități și practicieni din domeniul comunicării, dar și publicul larg, nostalgic sau simplu amator al mărcilor naționale.
- Programul conferințelor va avea loc în perioada 9 și 10 noiembrie, în intervalul 10.00-12.00, fiind transmise live online pe pagina de facebook a muzeului - https://www.facebook.com/muzeulpublicitatii/, iar printre tematici amintim de:
• Reclama Made in RO într-un tunel al timpului: campanii publicitare românești de Golden Drum, dar și de Zmeura de Aur.
• Umor și nostalgie în publicitatea românească: studii de caz pe branduri noi și branduri mai vechi construite ca imagine pe perspectiva trecutului sau pe haz de necaz.
- Programul Made in RO va contura, de asemenea, primul muzeu virtual de publicitate și branduri românești, care reprezintă o cronică digitală a memoriei economiei României în care vom promova identitatea culturală și istorică a industriilor creative prin articole, analize, fotografii de arhivă, fragmente din presa din țară, dar mai ales prin digitizarea unei părți din colecțiile expuse din expoziție pe website-ul dedicat proiectului www.muzeulpublicitatii.ro.